Էլ. փոստ
ԹԵԺ ԳԻԾ
Էլ. փոստ
Ֆինանսների նախարարությունը կազմակերպում է մրցույթ աշակերտների և ուսանողների համար
02.06.2023
Ֆինանսների նախարարությունը կազմակերպում է մրցույթ աշակերտների և ուսանողների համար

 

ՈՒՇԱԴՐՈՒԹՅՈՒՆ

Հարգելի՛ աշակերտներ և ուսանողներ,

Հայաստանի Հանրապետության ֆինանսների նախարարությունը 2023 թվականին ակտիվացնում և խորացնում է համագործակցությունը ուսումնական հաստատությունների հետ: Այս գործընթացի շրջանակներում նախատեսվում է իրականացնել էսսեների և վերլուծական հոդվածների մրցույթներ, համապատասխանաբար՝ ավագ դպրոցի աշակերտների և ուսանողների համար: 

Նախատեսված մրցույթները նպատակ ունեն խթանել տնտեսական գրագիտությունը և հանրային ֆինանսների մասին իրազեկվածությունը: Նմանատիպ մրցույթների միջոցով Նախարարությանը նպատակ ունի համագործակցել ձեզ՝ հաջորդ սերնդի առաջնորդների և որոշումներ կայացնողների հետ՝ խրախուսելով ձեր քննադատական ու ստեղծագործական մտածելակերպը ձեր կյանքի, ինչպես նաև երկրի ապագայի վրա ազդող տնտեսական խնդիրներին առնչվելիս:

Միաժամանակ, մրցույթներում հաղթանակի արդյունքում ձեռք բերված բացահայտումն ու ճանաչումը կարող են օգնել ձեզ նախանշել ձեր ակադեմիական և մասնագիտական զարգացման ուղղությունները  ֆինանսների ոլորտում:

Մրցույթների նպատակն է երիտասարդների ստեղծագործ մտքի և վառ երևակայության օգնությամբ ցույց տալ հանրային ֆինանսների և դրանք կազմակերպող կառույցի՝ Ֆինանսների նախարարության, դերը բնակչության և պետության կյանքում։

Մրցույթների պայմաններին և մանրամասներին կարող եք ծանոթանալ ստորև բերված հղումներով:

Մաղթում ենք ձեզ հաջողություն:

 

Նորություններ  ➤

Նորության նկար

ՀՀ ֆինանսների նախարար Վահե Հովհաննիսյանն ընդունել է ԱԶԲ գործադիր տնօրենի տեղակալին

Հուլիսի 17-ին ՀՀ ֆինանսների նախարար Վահե Հովհաննիսյանը հանդիպում է ունեցել Ասիական զարգացման բանկի (ԱԶԲ) գործադիր տնօրենի տեղակալ Լևելին Չարլզ Ռոբերթսի գլխավորած պատվիրակության...

Նախաձեռնություններ  ➤

Նորության նկար

ՖՆ կին աշխատակիցները մասնակցել են տոնական միամսյակի շրջանակներում կազմակերպված միջոցառմանը

Կանանց միամսյակի շրջանակներում ֆինանսների նախարարությունում կին աշխատակիցների համար կազմակերպվել են հանդիպում-միջոցառումներ, որոնք կրում էին ժամանցային-ճանաչողական բնույթ: